Ettepanekute ja kaebuste esitamise kord:
• Kaebuste ja ettepanekute eesmärgiks võib olla töötajate tunnustamine,
töötajatele tagasiside andmine, probleemidest teavitamine ja nende lahendamine,
kaebustest ja ettepanekutest lähtuvalt võimalike muudatuste tegemine OÜ Avertan
töös.
• Kaebusi saab esitada ainult kirjalikult (vabas vormis). Kirjaliku
kaebuse ja/või ettepaneku võib panna välisukse juures paiknevasse postkasti või
saata e-posti teel info@avertan.ee.
• Kaebusel peab kirjas olema kliendi nimi, vastuse saamiseks
kontaktandmed (telefon, meili- või postiaadress), kuupäev, situatsiooni või
pretensiooni detailne kirjeldus.
• Suulisi kaebusi võib esitada ja võimalusel leitakse neile ka lahendus,
kuid suulisi kaebusi ei registreerita. Vastav spetsialist, kellele suuline
kaebus esitatakse, pakub kliendile võimalust esitada kaebus kirjalikult.
• Kirjalikke kaebusi registreerib, menetleb ja lahendab OÜ Avertan
meeskonnajuht ja/või juhatus (tulenevalt situatsioonist vajadusel koos
erialaspetsialistiga) 30 päeva jooksul pärast kaebuse laekumist.
• Kõikidele kirjalikele kaebustele vastatakse kliendile sobival moel
(telefoni, meili või kirja teel) 30 päeva jooksul pärast kaebuse laekumist.
• Ettepanekute ja kaebuste menetlemisel kogutud dokumentide säilitamise
korraldab OÜ Avertan juhatus.
Kõik OÜ Avertan rehabilitatsioonimeeskonna liikmed, kes osalevad ettepanekute ja kaebuste menetlemise protsessis peavad jälgima konfidentsiaalsuse tagamise nõudeid. Ettepanekute ja kaebuste lahendamise ja vastamise aluseks on EV seadus „Märgukirjale ja selgitustaotlusele vastamise seadus“, mis sätestab, et ettepanekule/kaebusele vastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul selle registreerimisest.